joi, 12 februarie 2009

12 cu 13

E seara si ma feresc de 12 ca sa nu fie 13, vineri-13. Am in minte trei cuvinte cu "a" si amintirea unui vi(s)col pe drumul de intoarcere din oras. Si pentru ca timpul trece si se apropie 12 cu 13, renunt la cuvintele cu "a" si spun/intreb doar atat:
-Ce poate sta pe cap?
-Necazul...
............................... [now you go] .......................................
Cristi s-a gandit... la prostii. Gabi la berete. Iata debutul unui joc din seria stupidului "Ce incape intr-o valiza?" care ma va scapa pe mine un timp de rusinea de a nu fi postat nimic pe blog de patru (?) luni. Nu zile de luni, luni de zile.

3 comments:

Alex

Hahahahaha, imi este dor de voi mai colegi!

iulineaţa

basescu...de plush:)

reborn_smoker

asta e noua denumire pentru idila? vrei sa fi valiza mea? ca sa pot sa imi bag, cum sa ii spun?dragostea.asa ii spun.
sa mi-o bag in tine? cu rusine sau fara. depinde daca vrei sa fi valiza mea.
si ar trebui sa postezi mai des.
cu toata dragostea.

Blogger template 'Fundamental' by Ourblogtemplates.com 2008.

Jump to TOP

Blogger templates by OurBlogTemplates.com
Free Hit Counter