luni, 8 septembrie 2008

Despre o curva

Nu m-am maritat, nu am facut niciun copil, nu am spalat niciodata chiloti barbatesti, dar undeva in mine exista o femeie. Si acum 28 de ore, in Piata Operei, printre steagurile alb-violete fluturand in soare, printre ecourile strigatelor sincronizate a 12 000 de timisoreni si damfurile de rahat de porumbel, acea femeie din mine a fost profund jignita. Pentru ca sub balconul judecatii “binelui si al raului” si al transmisiunilor PRO TV Timisoara, nemaibatandu-si capul cu gasirea vreunei rime si imbratisand versul alb, suporterii Politehnicii aclamau insufletiti: “Mama lui Zambon e o curva”.
Voi sunteti Poli?

4 comments:

Unknown

Cu tot respectul, dar asta-i din ciclul "Ţara arde, baba se piaptănă".

Oricum nu există mai mare jignire pt. mama lu' zambon decât zambon însuşi.

Îţi înţeleg frustrarea, dar cred că ACUM nu e momentul pt. aşa ceva.

Câţograur

in genere, centrul nu duhneste a "damf de rahat de porumbel", ci se simte doar un iz...dar cu toate gurile polistilor deschise la unison, duhoarea pare a se fi intetzit...

iulineaţa

da...si eu sunt de acord:) in calitate de suporter UTA...

iata clasa nu sta in ce liga te afli...ce vorbe colorate...imi aduc aminte de...mov

iulineaţa

pe de alta parte...si-o merita Zambon...ca-l doare pe el ce zic altii d masa...sa fim sinceri...
masa-i linistita-n patu` ei, manca bon-bons si se face ca rade la ce vede la televizor

Blogger template 'Fundamental' by Ourblogtemplates.com 2008.

Jump to TOP

Blogger templates by OurBlogTemplates.com
Free Hit Counter