vineri, 22 august 2008

(A)Normalitate

Daca m-as masura: As ajunge pana in china.
In ultimul an: Am crescut 10 000 km.
Contin: heliu si flori de iasomie.
Sunt sensibila: Doar la bataia vantului.

Pieptul mi-a crescut numai pe dinauntru.
Imi tin unghiile scurte ca sa nu adun sub ele prea mult nisip din prea multe locuri.

Iubesc: Oameni si locuri. Numai la plural
Mi-e frica: Sa nu-mi pierd puterea de a-mi purta casa in spate.
Prefer: Intrecerile in optimism, unde as darama pe oricine.
Fericirea pentru mine: E un lucru mare. Am fost pe acolo si o traiesc retroactiv.

Vad lumea prin perdelele tuturor locurilor in care am ajuns.
Pastrez raiul.

Am: O vanataie pe calcaiul stang de la dansul pe plaja;
O zgarietura pe genunchiul stang de la facut focul in delta;
10 muscaturi de tantari;
20 de ani si multe amintiri.

de bia, ca musculitza de otzet e plecata in vacanta

1 comments:

iulineaţa

cata aventura

iata un masochist fericit,
un hunchback senin si lovit;
cu-n calcai si genunchi vanat...
de la dans si plaja am ajuns la...
rima

Blogger template 'Fundamental' by Ourblogtemplates.com 2008.

Jump to TOP

Blogger templates by OurBlogTemplates.com
Free Hit Counter